УНСС и Изи Кредит подписаха меморандум за сътрудничество
Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) и Изи Кредит, водеща компания за потребителско кредитиране в България, официално подписаха меморандум за двустранно сътрудничество с общ ангажимент за предоставяне на по-добро практическо образование и подкрепа към младите специалисти.
„Организираме академии, лекции, обучения и стажове, които са израз на нашата ангажираност да предоставяме на студентите актуални и приложими знания, отговарящи на нуждите на динамично развиващия се пазар“, каза проф. д-р Димитър Димитров, ректор на УНСС. Той подчерта и активната политика на университета в комуникацията с бизнеса: “Сътрудничеството с Изи Кредит не само ще обогати учебния процес с нови практически измерения, но ще даде и възможност на студентите да развият уменията си в реална среда, което е важно за всяка успешна реализация“.
УНСС ще подпомага студентите си със специализирани кариерни програми, докато Изи Кредит ще информира за стажантски позиции и ще участва в университетски събития, засилвайки връзката между академичната общност и бизнеса.
“Качественото и практическото образование е ключов фактор за развитието на икономиката и обществото. Студентите трябва да могат да прилагат и развиват своите умения и знания в реални проекти, което е важна стъпка към тяхното кариерно утвърждаване. Вече близо две десетилетията философията ни е да “Споделяме опит, защото ни е грижа” и така да подпомагаме изграждането на стойностни професионалисти за каквито има сериозно търсене в момента“, отбеляза Галин Тодоров, изпълнителен директор на Изи Кредит.
Изи Кредит се отличава с иновативен подход в предоставянето на финансови услуги и е фокусирана върху удовлетворяването на нуждите на клиентите си. Заема водеща позиция на пазара благодарение на своите стратегии за обществено присъствие, качествено обслужване и развитие на хората в организацията. Компанията е част от MFG, която обединява водещи фирми, специализирани в предоставянето на финтех и застрахователни продукти. Групата работи за близо 1 млн. клиенти с помощта на над 8300 души. Повече от 450 са офисите на отделните бизнеси в България, Румъния, Полша, Украйна, Северна Македония, Хърватия и Испания, а плановете за геоекспанзия включват пазари като Германия, Индия, Мексико и САЩ.