"Силата на доброто" прави живота ни по-добър, по-пълноценен и по-лесен
Най-голямото корпоративно събитие на Изи Кредит - “XV Национална търговска конференция” на компанията, за поредна година събра над 600 от най-добрите търговци в България.
Под мотото "Силата на доброто", колеги от цялата страна се поздравиха и отпразнуваха заедно добрите резултати, споделиха общи ценности и визия за бъдещето стратегическо развитите на Изи Кредит. Важна част от събитието бе фокусът, който се постави върху работата по следните три направления:
- Грижа за колегите
- Грижа за клиентите
- Грижа за общностите
Амбициозният план за развитие, интегриран в концепцията "Силата на доброто", се фокусира върху по-широката социална отговорност и устойчиво бизнес развитие с добавена стойност за обществото. В рамките на конференцията бяха споделени различни инициативи за стимулиране на дългогодишните служители, новосъздадените вътрешни фондове за подкрепа на колеги с репродуктивни и здравословни проблеми, програми за повишаване на клиентското обслужване и надграждане на клиентското преживяване, активности за стимулиране развитието на местните общности.
Грижа за колегите и работната среда
В рамките на конференцията бяха обявени инициативи за подкрепа на хората в организацията, включващи стимули за щастливи събития, разнообразни обучения и програми за личностно и професионално развитие развитие, както и финансова помощ за колеги със здравословни и репродуктивни проблеми и техните семейства. Традиционно компанията обръща специално внимание на хората, прекарали 10, 15 и повече години в структурите ни, като признание на тяхната роля в успешното развитие на Изи Кредит. Една от тях – (Ж. М.), спечели почивка за двама на Мавриций, връчена ѝ лично от един от основателите и акционерите в Изи Кредит – Станимир Василев.
Подобрения за клиентите и още по-добро обслужване
В сферата на клиентското обслужване Изи Кредит винаги е била лидер и като всеки такъв търси нови и различни форми да подобрява и развива пазара. Компанията стартира проект по осъвременяване на офис пространствата правейки ги по-светли, прозрачни и удобни за клиентите. Надгражда добрите практики за клиентско преживяване и обслужване, както на място в офиса или през кредитните консултанти, така и през останалите канали за комуникация – кол център, чат, социални мрежи. Развива директната препоръка от клиентите си, като стимулира откровената обратна връзка от тях, за да става още по-добра! Съвременната рекламна комуникация и атрактивните промоции за клиентите са също част от запазената марка на Изи Кредит.
Обществена отговорност и подкрепа за развитието на общностите
В рамките на конференцията Изи Кредит очерта и своята роля и добавената си стойност в развитието на обществото. От години организацията развива местните общности не само със създаването на работни места и осигуряването на възможности за достъпно финансово включване и висококачествено обслужване, но подкрепя местни културни и спортни прояви, участва с доброволчески труд и акции в значими каузи, припознава наболели каузи, свързани с детското здравеопазване, предоставя безплатни кариерни обучения и бизнес класове за студенти и други.
Много настроение за най-добрите
Но една търговска конференция не е само работа, но и много срещи с колеги, обмяна на идеи и опит, настроение и положителни емоции. Позитивната сила на всички присъстващи беше уловена в запомнящо се видео и снимка с дрон, а за вечерната забава се погрижиха Камино Бенд и Мария. Стотици снимки и видеа, споделени от колегите в социалните мрежи, запечатаха усмивките, енергията и вдъхновението, които преобладаваха през цялото събитие, и показаха, че "Силата на доброто" не е само корпоративен принцип, но и вдъхновяващ начин на живот за всички участници.