Изи Кредит с награда „Златно сърце” за кампанията си за повишаване на финансовата култура
Компанията-лидер в бързите кредити – Изи Кредит, беше отличена с награда „Златно сърце“ в категория „Обучение и развитие” за програмата си за повишаване на финансовата култура в България.
Отличията „Златно сърце“ се връчват за пръв път от списание „Business lady” и имат за цел да насърчат проектите, популяризиращи благотворителността и корпоративната социална отговорност. Те бяха раздадени на стилна церемония в София в сряда вечерта. Наградата за Изи Кредит беше приета от Цветелина Джонева, директор „Човешки капитал” на Изи Кредит и Росица Вартоник, управител на фондация „Инициатива за финансова грамотност” - партньор на компанията в програмата. „Благодаря на организаторите на това прекрасно събитие, на екипа в Изи Кредит, който даде сърце и душа, за да реализираме кампанията „Финансова култура” и на нашите партньори от фондация „Инициатива за финансова грамотност”, без които нямаше да се справим. Изи Кредит винаги е и ще продължава да разработва проекти със социална насоченост в подкрепа на хората. Те са най-важни.”, заяви Цветелина Джонева. „Радвам се, че наградата в категория „Обучение и развитие” беше присъдена точно на проект за повишаване на финансовата грамотност. Тя е много важен компонент за това човек да живее добър живот”, коментира от своя страна Росица Вартоник.
Изи Кредит следва своя дългосрочна програма за повишаване на финансовата култура в България. През последните 2 години и половина компанията откри национален телефон за безплатни финансови съвети (0700 20 240), издаде и разпространи половин милион копия от „Наръчник на разумния кредитополучател” (със 7 полезни съвета за теглене на бърз кредит, съставени със съдействието на експертите на Комисията за защита на потребителите), и организира безплатни обучения по „Управление на семейния бюджет” в цялата страна.
Тази година програмата за повишаване на финансовата култура е още по-мащабна. Изи Кредит стартира нова национална кампания за безплатни финансови обучения за потребители - „НЕ на дълговете, ДА на парите”, в партньорство с фондация „Инициатива за финансова грамотност”. Преподаватели са професионални обучители, преминали през специална подготовка. Два месеца след старта на програмата, проведените курсове са 10 в 8 на брой града, а броят на обучените потребители - над 130. „От обратната връзка виждаме, че хората са много доволни, виждат смисъл от тези обучения и са готови да ги пропоръчват на своите близки и познати. Планираме нови инициативи, за които скоро ще информираме обществеността”, обясни Антоанета Николова, експерт „Мотивация и развитие” в Изи Кредит.