Експерти на Изи Кредит обслужват клиентите онлайн
Търсещите бързи кредити вече могат да се информират за всички продукти на Изи Кредит онлайн през сайта на компанията. Екип от професионалисти на лидера в бързото кредитиране, отговаря на всяко запитване в чат рума, още в момента на задаването му. Експертите на Изи Кредит са онлайн в рамките на работния ден – 9.30-18.30 часа. Въпроси се приемат и извън този часови диапазон, като на тях се отговаря при първа възможност.
Полина Мангушева е една от служителките на Изи Кредит, които приемат клиентски въпроси. Тя е с висше инженерно образование и е на 30 години. Работи в отдел Кредитен и е един от експертите, от чиято работа зависи дали поискан кредит ще бъде отпуснат. Разговаряме с нея за работата й с клиенти и предизвикателствата с новата услуга.
Какво представлява работата ти в отдел Кредитен? Кое е вълнуващото в нея и кои са предизвикателствата?
Работя с различни по характер и темперамент клиенти и колеги, както и с повечето от продуктите, които предлага компанията. Това изисква добро познаване на много на брой правила и процедури, и умение да подреждам приоритетите си. Първо обработвам постъпили предложения за кредит. Извършвам справки на документи – лична карта, здравни осигуровки, трудов договор, кредитно досие и други. След това влизам в контакт с клиента по телефона. По този начин потвърждавам събраната информация и данни, а при нужда ги коригирам.
Как са настроени клиентите към теб и колегите ти?
Почти всички клиенти са настроени добре. Разговорът върви много леко. За да звучиш естествено като експерт по обслужване на клиенти се изисква време и опит. Натрупаш ли ги, можеш да прецениш клиента, с който разговаряш, за половин минута. Тогава бързо разбираш как да подходиш към него и какви въпроси да му зададеш.
Кое е по-различното в онлайн комуникацията в сравнение с тази по телефона?
При онлайн комуникацията разговорите се провеждат по-бързо, а и можеш да общуваш с няколко души едновременно. От друга страна в чат рума никога не знаеш кой стои насреща.