Easy Credit с комплимент към приятелството
По случай „Деня на приятелството“ (09.06.2018 г.),
Easy Credit даде възможност на страницата си във Facebook потребителите на социалната мрежа да посочат по какъв начин най-често благодарят на приятелите си, които правят живота им по-добър.
Традиционното „Благодаря“, изказано в момента, в който сме почувствали, че приятел прави живота ни по-добър, се оказа най-често използваният начин да покажем на приятелите си, че оценяваме приятелството им.
По-рядко се практикуват други начини за изразяване на признателност – когато стандартното „благодаря“ не изглежда съвсем достатъчно. Такива са например предлагането услугата да бъде върната в подходящ момент („връщане на жеста“, „опитвам се да бъда до тях, когато имат нужда от мен“) и почерпката. Подготвянето на малък подарък е добър начин да се покаже благодарност според малка част от анкетираните.
Резултатите от анкетата станаха и повод Easy Credit да започне кампания „Благодари на приятел“,
в която с награда да мотивира хората да изкажат благодарност към приятел. В кампанията-игра всеки изказал благодарност към приятел имаше възможността да спечели персонален билборд, чрез който да покаже благодарността си отново, но вече по един по-креативен начин.
- „Мелис Дюлгер, благодарна съм ти, защото винаги мога да разчитам на теб, когато има нужда. Никога не си ми отказвала помощ за каквото и да е.“ беше посланиeто на Даниела Дюлгерова, което грабна журито. Нейната креативна благодарност развълнува и жителите на Хасково, които имаха възможността да се насладят на нейното послание и като отпечатък върху билборд.
- „За мен приятелството е свързано с ежедневна грижа за най-близките ми хора. То е едно от най-важните предпоставки човек да се чувства оценен и щастлив и аз мисля, че трябва по-често да показваме на нашите приятели колко много ги ценим. ''Чрез кампанията „Благодари на приятел“ Easy Credit иска да напомни на своите последователи в социалните мрежи и в реалния живот, че приятелството е ценно и трябва да се освежава с малки жестове и с класическото „Благодаря“, както показа и анкетата.“ каза Силвия Александрова, Маркетинг Мениджър на компанията.