Атрактивни отстъпки и подаръци очакват редовните клиенти Изи Кредит
Когато пазаруваме, често избираме този търговец, който ни предоставя отстъпки, преференциални цени и подаръци. Освен бонусите, ние го правим и заради отношението и доброто настроение, което ни носи този жест. По този начин търговецът ни показва и че ни цени.
Изи Асет Мениджмънт АД (Изи Кредит) уважава своите клиенти и непрекъснато полага грижи за това те да се чувстват удовлетворени. Специално за тях на 1 януари дружеството стартира собствена програма за лоялност - Изи Бонус. С новата програма клиентите на компанията, които погасяват кредитите си редовно, ще получават бонус точки. Те ще се заменят за атрактивни подаръци, отстъпки по кредитите или комбинация от двете. Клиентите ще могат също така да трупат своите бонус точки и да ги използват за в бъдеще. Така ползването на услугите на Изи Асет Мениджмънт АД ще носи приятни изненади и емоции повече от всякога.
Какви са ползите за клиентите
"Никога досега тегленето на заем от Изи Кредит не е било по-интригуващо. Голямото ни желание е да радваме клиентите ни постоянно, да бъдем още по-близо до тях и да градим приятелски отношения", обясни Апостол Мушмов, мениджър Бизнес развитие в Изи Кредит. Програмата Изи Бонус предвижда редица интересни възможности за реализиране на бонус точките. Първите подготвени подаръци са мобилни телефони, часовници, очила, сервизни комплекти, плюшени играчки. Асортиментът от продукти, които ще могат да бъдат придобити с бонус точките, тепърва ще се разширява и обогатява.
Новата програма заменя досегашната практика коректните платци да получават 6% отстъпка. Според мениджмънта на Изи Кредит въвеждането на бонус точките ще им даде много по-големи възможности, на принципа "Колкото повече, толкова повече". Програмата за лоялност ще е и една своеобразна платформа, над която ще се надграждат допълнителни инициативи в полза на клиентите.
Как ще се събират бонус точките
Съгласно параметрите на програмата на 1 януари 2012 г. всички дължими отстъпки по приключените кредити се преизчислиха като точки, без клиентите да са ощетени по какъвто и да е начин. Всеки един дължим лев отстъпка се приравни на 100 бонус точки. Активните към същата дата стари кредити се издължават при договорените условия и в началото на следващия изтеглен от клиентите кредит, отстъпките по тях се превръщат в точки. За всеки нов кредит, изтеглен след 1 януари и изплатен със забави на вноска до 3 дни, заемополучателите генерират бонус точки, равни на размера на кредита, умножен по неговата поредност. При просрочие до 5 дни, те получават 50% от пълния размер на точките, а при забави до 10 дни – 20% от пълния размер на точките.
С новата програма Изи Кредит гласува на клиентите си още по-голямо доверие, тъй като досега шестте процента отстъпка се предоставяха само ако заемополучателите имаха по-малко от 5 дни забава с вноските си по кредитите. Освен това отстъпката се начисляваше при втори изтеглен заем, докато сега бонус точките ще се трупат още при първия заем.
Проверката и пресмятането на точките ще се прави по няколко начина – чрез собствени изчисления на база индивидуалния погасителен план, чрез изпращане на SMS до мобилния телефон на Изи Кредит - 0882 007 555, чрез националния телефон на компанията 0700 18700 и уебсайта www.easycredit.bg. Право да получават бонус точки имат клиентите, ползващи всички продукти на Изи Асет Мениджмънт АД, с изключение на Credit Pro, Easy On, Изи 100 и Изи 200.